پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205116
شهاب حسيني در گفت‌وگو با دانا:
کوچکترين اهميتي به توهين‌ها نمي‌دهم/ نه تاييد اين افراد من را خوشحال و نه تکذيبشان من را ناراحت مي‌کند
تاریخ انتشار : 1395/03/13 07:33:57
نمایش : 1463
شهاب حسيني گفت: اگر خداوند بخواهد آتش خشم و غضب و حسد تبديل به گلستان مي‌شود، همانگونه که براي ابراهيم شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شهاب حسيني بازيگر سينما و تلويزيون در گفت‌وگوي کوتاه با خبرنگار فرهنگي شبکه اطلاع رساني راه دانا در خصوص جنگ رواني که عليه تقديم جايزه‌اش به ساحت مقدس امام زمان(عج) به راه افتاده است، گفت: کوچکترين اهميتي به اين موضوعات نمي‌دهم؛ اگر خداوند بخواهد آتش خشم و غضب و حسد تبديل به گلستان مي‌شود، همانگونه که براي ابراهيم شد.

وي در ادامه بيان کرد: نه تاييد اين افراد من را خوشحال و نه تکذيبشان من را ناراحت  ميکند.


پس از دريافت نخل طلاي کن توسط شهاب حسيني بازيگر سينما و تلويزيون ايران، اين هنرمند متعهد در نشست خبري فيلم فروشنده اين جايزه را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تقديم کرد.

حسيني در اين نشست گفت: به خاطر همزمان دريافت شدن جايزه کن با شب ميلاد امام زمان (عج)، اين جايزه را با کمال احترام و افتخار به آستان مقدس حضرت صاحب الزمان در جمکران  تقديم مي‌کنم

اين سخن شهاب حسيني در رسانه ها بازتاب هاي مختلفي داشت. اکثر مردم دين دار ايران اسلامي از اين اقدام تمجيد کرده و اين کار را برازنده هنرمندي متعهد دانستند.

اما جريان ضد انقلاب مانند هميشه که از هر فرصتي در جهت تخريب انقلاب اسلامي و هنرمندان متعهد به اسلام ناب محمدي استفاده مي کند؛ ايجاد جنگ رواني بر عليه اين اقدام شهاب حسيني را آغاز کرده است.

 

 

 

البته درست 6 سال قبل کمپين هاي با نام "من از شهاب حسيني متنفرم"، در شبکه هاي اجتماعي مانند فيس بوک به راه افتاده بود، آن هم به جرم حضور در جلسه اي براي بيان دغدغه هاي اهالي هنر. حاميان جنبش به اصطلاح سبز، عمل او را خيانت به آرمان هايشان توصيف کردند و شهاب حسيني و هر آنچه به وي ارتباط داشت مورد تنفر اين دسته از افراد قرار گرفت. او را مزدور نظام ناميدند و به او بدو بيرا گفتند.

 

 شهاب حسيني در سال 89 پس از فتنه 88 در ديداري حضور يافته بود که ديدار با رهبر معظم انقلاب هزينه داشت و بسياري از آن سر باز زدند.  توهم و نفرت شبه روشنفکري بار ديگر دست در دست هم، سعي داشتند هنرمندي را به خاطر بيان ديدگاه اش تحريم و بايکوت کنند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html